La final va superar els 6.000 espectadors, xifra sense precedents en el torneig, i l'assistència mitjana va ser de 4.000 persones
La primera Copa del Rei de voleibol que acull la ciutat de València ja té resultats: xifres d’asistenca i impacte mediàtic sense precedents. El torneig va registrar una assistència mitjana de 4.000 espectadors i la gran final, disputada entre Melilla i Manacor, va superar els 6.000. Rècord històric.
La repercussió mediàtica també va ser especialment destacada. Més de 60 mitjans acreditats van cobrir la competició i es van produir més de 500 continguts en diferents plataformes (mitjans
digitals, xarxes socials i web), incrementant l’exposició del voleibol espanyol.
La difusió televisiva també va contribuir a ampliar l’abast de la competició. Totes les trobades
van ser distribuïts a Teledeporte i RTVE Play, mentres que diferents televisions autonòmiques van emetre partits del torneig.
En xarxes socials, els números són especialment rellevants. En menys d’un mes de campanyes, la competició va generar més de 3,8 milions de
reproduccions, va superar els 350.000 comptes aconseguides i va registrar més de 186.000 interaccions en els seus diferents continguts. I durant les quatre jornades de celebració de l’esdeveniment, es van aconseguir prop d’un milió de reproduccions, es va impactar en 77.000 comptes i es van superar les 50.000 interaccions.
Manacor, campió per primera vegada
En el pla esportiu la Copa del Rei de La Fonteta també va ser històrica. Va haver-hi nou campió: Manacor es va alçar amb el títol després de baixar al favorit Guaguas en semifinals. L’impuls d’eixa sorpresa va espentar als balears a un títol somiat. L’amfitrió, el Conqueridor València, es va quedar en quarts de final després de caure davant el, fet i fet, subcampió coper, Melilla.
Amb rècord d’assistència, una creixent presència mediàtica i un alt impacte digital, la Copa del Rei 2026 confirma el creixement del voleibol espanyol i reforça l’objectiu de convertir este torneig en un gran esdeveniment esportiu de referència a nivell nacional.



